Mónica Oltra confirma que les obres del nou CEAM de Port de Sagunt s’iniciaran aquest 2022
La vicepresidenta es va reunir ahir amb integrants de Compromís per Sagunt i de l’Associació de Pensionistes i Jubilats del Centre del Major de Port Amb motiu de la visita de la vicepresidenta de la Generalitat Valenciana, Mónica Oltra, a la nostra ciutat, Compromís per Sagunt va organitzar ahir una reunió amb l’Associació de Pensionistes […]