«La Conselleria d’Economia ha destinat 23,6 milions a Sagunt en 4 anys»
El conseller Climent creu que Compromís és «imprescindible a totes les institucions» Notícia apareguda en El Levante emv «La Conselleria d’Economia ha destinat 23,6 milions a Sagunt en aquests darrers quatre anys per millorar polígons industrials (1,5 milions), innovació (1,5 milions), comerç (1 milió) i polítiques actives d’ocupació (15 milions)«. Aquest és un dels molts […]