Separem +, Paguem -, Reciclem millor
Ha tingut lloc al CEACV la Jornada: Separem + Paguem – Reciclem millor: Tot són beneficis. La benvinguda ha estat a càrrec de l’alcalde de Sagunt Quico Fernández. Després Jordi Baucells en ha parlat de com separar i dels avantatges que comporta el separar més. La regidora Teresa Garcia ens ha posat sobre la taula unes xifres molt […]