Compromís denuncia l’estat de degradació de la zona del delta i de la ribera del Palància, i proposa una actuació integral per recuperar esta gran zona verda per a la ciutat.
Després de més de huit anys, els que porta governant Sagunt el PP, l’estat de la zona és lamentable i alguns llocs són autèntics abocadors. La inhibició de la Generalitat ha paralitzat el projecte de recuperació. Una part del delta i de la ribera del Palància està encara ocupada de manera irregular per construccions […]