Quico Fernández:»El PP no té vergonya ni la coneix prometent ara el que no ha fet en huit anys.És una gran estafa-«
Anunciar en plena campanya electoral que van a convertir Parc Sagunt en un «enclave tecnológico» i que van a invertir 800.000 euros en el Castell pendents des de fa dos nays és una falta de respecte als ciutadans de Sagunt. Des de Compromís estem demanant des de fa anys que Parc Sagunt dedique part […]