“Els valencians som els únics que paguem a l’estat central més del que rebem”
Compromís demana la participació en la manifestació pel finançament del 20N La valenciana continua sent la Comunitat Autònoma pitjor finançada. Així ho confirmen els diferents informes d’experts. L’últim a fer-ho ha sigut el de la Fundació d’Estudis d’Economia Aplicada (FEDEA), publicat a l’agost d’aquest mateix any, que ratifica que el finançament de la nostra comunitat […]