Compromís critica la posada en marxa del control d’accés a la ciutat vella de Sagunt «sense diàleg»
El partit nacionalista trasllada el malestar per «l’absència de consens amb el veïnat del casc antic de la ciutat» Notícia apareguda en El Periódico de Aquí L’assemblea local de Compromís ha demanat al grup municipal que tornen a insistir a l’equip de govern que «no es pot posar en marxa» el control d’accés amb càmeres […]