Des de la formació nacionalista demanen que es modifique l’esborrany que ha estat remès al consistori

Notícia apareguda en El Económico

El conveni entre l’Ajuntament de Sagunt i la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) perquè aquesta última cedeixca el camp del club de futbol a l’ens municipal continua fent parlar. Fa escassament deu dies que s’ha lliurat l’esborrany del conveni entre l’ajuntament i la federació i pel que sembla, els seus termes no complauen tots per igual.

«Ens sorprèn que, d’alguna manera, segueixen posant que el conveni és per a quatre anys com bé sap el senyor Darío Moreno, l’alcalde de Sagunt, i el seu regidor d’Esports que aquest conveni no es pot dur a terme perquè no facilitaria cap actuació del Ajuntament al camp de futbol. És a dir, un conveni a quatre anys ja ens han dit, atès que hi ha informes de diferents departaments municipals, que no dóna peu al fet que es puguen fer inversions en aquest espai. Per tant, pensem que cal modificar este conveni perquè realment no dóna cap mena de solució a l’Atlètic Saguntí ni a la ciutat, en general, per disposar d’un espai esportiu per a la pràctica del futbol i altres activitats», afirma l’edil de Compromís per Sagunt, Pepe Gil.

És per aquest motiu pel qual, des de la formació nacionalista s’insta, per tant, a modificar la proposta de conveni perquè permeta fer les actuacions que l’estadi de futbol necessita i que des del club ja fa temps que demanen.

«Des de Compromís per Sagunt pensem que l’alcalde, com a màxim representant, i el regidor d’Esports han de fer força perquè la federació done l’estadi i l’espai a l’Ajuntament de Sagunt mitjançant un conveni just. Fa uns anys hi va haver gestions i estaven disposats des de la federació a donar-ho pel preu d’un euros que permetria la compra i per tant la possibilitat d’actuar sense cap problema», recorda Pepe Gil.

És per això que, des del partit nacionalista, exigeixen que l’alcalde de Sagunt i el seu regidor insten la federació espanyola de futbol a modificar el conveni perquè la proposta que s’ha facilitat fa pocs dies, no permetrà fer inversions. «D’alguna manera sembla que, amb este conveni, estiguen intentant enganyar el club i tots els seguidors de l’equip», afirma Gil.

El regidor nacioalista finalitza apuntant: «La federació ha de saber que l’espai actual no està en bones condicions per fer cap pràctica esportiva, que l’espai no estarà mai afectat per cap pla general d’ordenació urbana i que, per tant, el seu valor no té la consideració de zona urbana només pot ser per a ús esportiu».