L’Ajuntament insta el Ministeri de Transports i Renfe-ADIF a millorar les connexions ferroviàries de Sagunt
Se sol·licitarà que tots els trens de rodalies, mitjana o llarga distància que passen per la ciutat paren per permetre la pujada i baixada de viatgers Notícia apareguda en El Económico El ple de la Corporació Municipal reunit en sessió ordinària de febrer, ha aprovat per unanimitat instar el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda […]