La nostra companya Asun Moll va ser escollida per votació dels assistents com a vicepresidenta de la mesa

Mesa de la I Assemblea Municipalista de MÉS – Compromís

El passat dissabte 29 de gener a partir de les 10:00h del matí tingué lloc la I Assemblea Municipalista del País Valencià de MÉS – Compromís. Aquesta trobada de alcaldes, alcaldesses, regidors, i regidores de MÉS – Compromís es va realitzar a la Casa de Cultura de Xàtiva, i desenvolupà com a temàtica central les polítiques municipals en matèria d’Energia, així com les seues derivades en matèria de Treball, Territori, Drets i Sostenibilitat: democratitzar l’energia, reduir el consum, i generar estalvi a les famílies i empreses administradores. L’enfocament de l’assemblea incorporà diversos exemples de bones pràctiques municipals liderades per càrrecs electes de Més – Compromís al País Valencià.

En paraules de la regidora de l’ajuntament de Sagunt Asun Moll: “Va resultar una jornada profitosa d’intercanvi d’idees, propostes i aprenentatges molt útils per tal de reforçar les idees i projectes polítics de la nostra marca”.

Per tractar-se de la I assemblea, es varen proposar els membres de la mesa, on entre els 6 membres la regidora saguntina va ser escollida per votació dels assistents com a vicepresidenta. Segons Asun Moll, “aquesta assemblea va servir per agafar forces de cara a desenvolupar polítiques que garantisquen els drets de les persones i eviten els abusos dels oligopolis que actuen en contra del territori i la economia familiar”.

La conclusió final de l’assemblea va versar sobre la necessitat d’impulsar un model energètic de baix cap a dalt. Més just, més sostenible, que faça del País Valencià un territori més sobirà i menys dependent de països tercers.