L’equip enfortirà l’estratègia de cara a les eleccions municipals

Ahir de vesprada tenia lloc a Sagunt el Congrés Local de Més Compromís. Es tractava de donar forma a la nova estratègia del partit, que afronta els propers mesos de forma decisiva de cara a les eleccions de 2023. D’esta manera, la militància va triar la nova executiva que es dedicarà a desenvolupar les accions específiques i donar llum sobre la immensa tasca que s’està duent a terme des de les delegacions dels regidors municipals de la formació.

En aquesta línia, el secretari Local, Lluis Alcaide, assegurava que “els aspectes a què la nova executiva ha de dedicar-se amb força són, entre altres: el retorn a la normalitat del col·lectiu (amb les prevencions que pertoquen en cada moment); el suport al grup municipal (que està fent un gran treball de gestió i té un paper fonamental dins del govern municipal de progrés) a través d’un espai de reflexió, que sovint no és possible en la gestió diària. Un espai de recollida de propostes de la militància i els moviments socials, i un instrument de millora de la comunicació i la coordinació amb els altres partits del pacte de la Gerència; i la preparació de la transició després de l’anunci de Quico Fernàndez de no tornar a encapçalar la nostra candidatura. És el moment de demostrar que tenim un projecte polític que no es basa en personalismes i que comptem amb persones molt preparades per a assumir la responsabilitat.”

L’acte, que va tindre lloc a la seu del col·lectiu a Sagunt, va aconseguir reunir a bona part de la militància, que votà de forma unànime l’aprovació dels informes de gestió, finances i la proposta de nova executiva per part de la Secretaria Local. D’esta forma es completa el cicle de congressos de la formació política que començà en juny, amb el Congrés Nacional i juliol amb el Comarcal. Els propers mesos es definirà el procediment per celebrar les Primàries amb les quals la militància trie al candidat o candidata per a les eleccions municipals de 2023.

Més Compromís Sagunt