ASUN MOLL
REGIDORA DE FESTES I CULTURA POPULAR

Hui, 16 de març, és un dia molt important al nostre calendari faller. Hui, però, no tindrem ni la Plaça de la Morera ni el Camí Real de gom a gom de falleres i fallers i de públic en general, esperant els premis. I ja van dos anys així.

El premi més gran que podem donar hui és, sens dubte, a tot el col·lectiu faller de la nostra ciutat. Pel seu saber estar i la seua paciència, per la seua comprensió i per la resposta que ha tingut des d’aquell fatídic 10 de març de 2020. El comportament des d’eixe dia i als actes que s’han pogut celebrat ha estat pulcre i encomiable, donant exemple.

Per això, el gran premi que té esta ciutat són les seues falles i la gent que fa possible esta gran festa plena d’història, de cultura, de tradició i d’arrels. Hui, 16 de març, vull agrair públicament eixe comportament als presidents, presidentes, falleres majors i a tots els components de les comissions, com també de l’executiva de la Federació Junta Fallera de Sagunt i vull traslladar-los la solidaritat, el suport i la col·laboració del departament de Festes, per a preparar les festes falleres que mereixen elles i ells i que mereix la nostra ciutadania.