El regidor de Manteniment, Josep Maria Gil i el d’Educació, Josep Manuel Tarazona, ambdós regidors del grup municipal Compromís a l’Ajuntament de Sagunt, acudiren dimarts per la vesprada a la xarrada- col·loqui virtual, Relaxing cup of cafè con Leche, organitzada per l’associació de veïns de La Victoria a la qual també van participar integrants de la Federació de Veïns de la ciutat.

Es tractava d’una iniciativa que pretén, en un ambient relaxat, mantindre l’intercanvi d’opinions entre els assistents i plantejar algunes actuacions que des d’estos col·lectius es consideren necessàries per a la millora de la ciutat. Així, els regidors de Compromís van contestar davant els suggeriments dels assistents per tractar de donar resposta amb les actuacions adients per part de cada àrea.

“Ens van traslladar algunes de les preocupacions relacionades amb temes de sostenibilitat, que és una de les qüestions que des de Compromís tenim incorporada a la nostra base des de fa molts anys. Igualment, parlàrem de la xarxa de banys públics, la necessitat de tindre més arbres a la ciutat. Preguntaren per inversions en col·legis, també per l’accessibilitat als mateixos, pel soroll que poden patir les persones que viuen a prop de grans vies, demandaren com a mesura per a pacificar el trànsit que sigam ciutat 30, comentaren la necessitat de continuar amb el bosc dels xiquets, de la d’ incrementar els recursos formatius per a poder accedir a la seu electrònica…”, assenyala Pepe Gil.

Per a finalitzar, els responsables dels col·lectius plantejaren la necessitat de comptar amb els adequats elements de coparticipació en el diseny d’algunes actuacions a espais públics com ara places, etc. De tots els temes exposats per part dels veïns i veïnes, els regidors donaren resposta. Igualment, tal com asseguraren, es traslladarà cada un d’ells al responsable polític pertinent i s’analitzaran les corresponents a les àrees gestionades per Compromís per tal de portar endavant les iniciatives. Tot per seguir fomentant la participació ciutadania com a eina de progrés social.

Compromís per Sagunt