Este acte, organitzat per Compromís per Sagunt, se celebrarà este dissabte, 11 de març, a partir de les 9.30 hores

Notícia apareguda en El Económico

Amb motiu de la reactivació del procediment per declarar la muntanya de Romeu com un Paratge Natural Municipal, Compromís per Sagunt organitza una caminada reivindicativa per esta emblemàtica muntanya amb l’objectiu de «mostrar l’afecte que els ciutadans del municipi tenim envers la nostra muntanya i la importància de la mateixa per al nostre municipi», aclareixen des de la formació nacionalista.

L’activitat, que començarà a les 9.30 hores d’este dissabte, 11 de març, consistirà en una petita ruta de muntanya, que s’iniciarà al camí del Corretger, guiada pel regidor d’Urbanisme de l’Ajuntament de Sagunt i portaveu del grup municipal de Compromís per Sagunt, Francesc Fernández, en la qual s’ascendirà al pic de Romeu i un cop realitzat aquest ascens es farà un esmorzar tots junts al cim de la muntanya, on tots els assistents podran intercanviar unes paraules i escoltar les explicacions del regidor sobre l’estat del procediment i la importància de la muntanya per a la ciutat de Sagunt. Finalitzat el dinar es procedirà al descens i tornada al punt de partida: les instal·lacions de l’ACDB de Bonilles.

«Este és un bon moment per fer aquesta caminada. A més de mostrar el nostre afecte per la muntanya de Romeu i la importància de declarar-la com a Paratge Natural Municipal, també podrem descobrir una important zona de la nostra ciutat, però que fins ara sembla que no ha rebut l’atenció que es mereix per part de l’Ajuntament» , expliquen des de Compromís per Sagunt.

Tot i això, des de la formació també creuen que «ara que el bon temps està arribant és un bon moment per eixir a la muntanya per conèixer-la i aprendre a estimar la natura, i quin millor lloc per fer-ho que la nostra pròpia muntanya, la que tenim a un tir de pedra i encara ens ha de mostrar molt».