Des de Bloc-Compromís de Sagunt vos animem a participar en la manifestació del dissabte dia 9 contra la retrògrada reforma de l’educació LOMQE i contra les retallades  en matèria educativa.

Quico Fernández: “Hem d’eixir al carrer a demostrar que hi ha una majoria en contra de les retallades que estan posant en perill l’estat del benestar i en contra de les lleis que la dreta més conservadora d’Europa intenta aprovar. Estan en joc tots els drets que hem aconseguit durant dècades i que ningú no ens ha regalat. I també està en joc la pròpia dignitat d’una societat governada per polítics indecents i deshonestos. No ens podem quedar amb els braços creuats, a casa, mentre els que s’omplin les butxaques a base de robar ens estan ofegant a base de retalls. Si no els fem fora, serem la vergonya d’Europa.

Contra la LOMQE, les retallades en educació i pel valencià

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca assemblees i una manifestació el 9 de febrer, que partirà des de la Plaça de Sant Agustí a les 17:30h.

La Federació de pares i mares d’alumnes de València (FAPA-València) ha demanat la col•laboració de totes les AMPA en la setmana de lluita per l’ensenyament públic que ha organitzat el Sindicat d’Estudiants. Així demanen la presència en la manifestació del pròxim dia 9, perquè creuen necessari una actuació conjunta front a les retallades.