El partit valencianista celebrarà un acte el divendres 19 de maig a la plaça Pesset Aleixandre on explicarà les principals mesures per al Port de Sagunt del seu programa electoral

Notícia de Compromís per Sagunt

El pròxim divendres, dia 19 de maig, és el dia triat per Compromís per Sagunt per explicar a l’electorat del Port de Sagunt les principals mesures del seu programa electoral per a aquesta part de la ciutat. L’acte, que tindrà lloc a les 19h, es celebrarà a la plaça Pesset Aleixandre i en ell participaran les principals figures del partit nacionalista de cara a les pròximes eleccions municipals, com són Enric Cuenca, qui actuarà com a conductor de l’acte o Maria Josep Picó, numero 2 de la llista electoral de la formació i aleshores ja diputada al Congrés dels Diputats.

Segons aclaren fonts del partit, aquest acte servirà per “demostrar el nostre compromís ferm amb el Port de Sagunt i amb les inversions que a nivell autonòmic i estatal necessita el Port de Sagunt i que sols nosaltres podem aconseguir, doncs sols nosaltres tenim representants, tant a la Generalitat com al Congrés dels Diputats i sols nosaltres tenim una visió de la ciutat com un tot que fuig de confrontacions estèrils que no porten a enlloc”. Estes mateixes fronts asseguren que aquest acte serà “un punt d’inflexió, doncs les nostres propostes per al Port de Sagunt, han sorgit no des de la cúpula del partit, sinó que ens les ha fetes arribar la pròpia societat de la ciutat. Una veu que no hem tingut cap dubte en fer nostra també i reivindicar amb tota la nostra força, a l’ajuntament, a les Corts Valencianes, al Congrés dels Diputats i al Parlament Europeu si cal”.

Entrat al detall, concreten que en aquest acte es parlarà de temes com la mobilitat sostenible, el desenvolupament de la façana marítima de la ciutat: “cal que la ciutat visca de cara a la mar i que desenvolupem un nou passeig marítim, un Malecó públic i verd i un pantalà que serveisca de reflex de la importància de la nostra ciutat”. En educació en destaquen des del partit la seua implicació en la defensa del desenvolupament de l’FP “pública i de qualitat, integrada a la ciutat i ben connectada”. També, asseguren des de la formació valencianista, que l’ecologisme és un assumpte prioritari i que per això “anem a proposar tota una sèrie de mesures per protegir els nostres espais naturals, com les platges de la nostra ciutat: de nord a sud i caiga qui caiga”.

Conclouen explicant que: “desitgem convidar a tota la ciutadania del Port de Sagunt a vindre a aquest acte per conèixer les nostres propostes i plantejar-nos de més. Estem oberts a tots els suggeriments que vulga fer-nos la societat de la nostra ciutat. Volem ser la veu de totes i tots a les institucions i portar on faça falta la seua voluntat: així és com nosaltres entenem la democràcia i la representació. Esta tota la ciutadania més que convidada. Ja és hora de que la gent del carrer recupere el poder en esta ciutat”.