El partit nacionalista celebrarà el proper divendres un acte a les 19h en el Centre Cultural Mario Monreal per presentar el seu projecte polític a la ciutadania

Notícia de Compromís per Sagunt

Compromís per Sagunt ha triat el Centre Cultural Mario Monreal el divendres 26 de maig a les 19h per tal de posar fi a la seua campanya electoral i presentar a la ciutadania el programa electoral que encapçala Pepe Gil per concórrer a les eleccions municipals del pròxim 28 de maig.

L’acte, que estarà conduït en un primer moment per la regidora de cultura Asun Moll i a la que aniran prenent el relleu diferents personalitats que conformen la llista dels valencianistes per a l’ajuntament de Sagunt, servirà, també, per mostrar els diferents vídeos que ha elaborat la formació nacionalista per presentar en xarxes socials el seu programa electoral i les principals cares que acompanyen a Gil en la candidatura. També, segons remarquen des del partit, este acte central de campanya comptarà amb una important participació de la ciutadania que podrà realitzar preguntes i fer suggeriments “esta és una candidatura per a que els saguntins i saguntines tornen a ser els protagonistes de les seues vides, per això és important que hi puguen participar d’aquest projecte”.

L’acte comptarà amb la participació de Maria Josep Picó, diputada al Congrés dels Diputats per Compromís, també numero dos de la llista electoral a l’ajuntament i la d’Enric Morera, president de les Corts Valencianes. Finalment, segons detallen des de Compromís, el seu alcaldable: Pepe Gil, conclourà l’acte amb un discurs en que desgranarà els principals punts del seu programa “per a una ciutat oberta, integrada i integradora”.