Compromís per Sagunt ha intensificat la seua campanya de recollida de signatures per baixar l’IBI i contrarestar l’efecte del “catastrazo” de cara a 2014.

Estos dies s’inicia el període de pagament per a l’Impost de Bens Immobles de Natura Urbana (contribució) i volem sensibilitzar a la ciutadania que la pujada que estem patint aquest any conseqüència de l’augment de les valoracions cadastrals podria disminuir si l’equip de govern no desobeïsca els manaments del Ple, com ocorre en l’actualitat” indica Teresa Garcia.

Al mes de gener es va aprovar una moció de Compromís que recolzà tota l’oposició per a reduir el tipus de gravamen de l’IBI, de tal forma que es compense la pujada de les valoracions del cadastre a 2014. “A dia d’avuí encara no han mogut ni un dit i volem fer-li veure a la ciutadania que es necessària també la seua mobilització per pressionar el PP, el qual vol tapar la seua ineficiència i paràlisi a costa dels impostos de tots els ciutadans. Si no han baixat l’IBI és per què esperen a que se n’oblidem, cosa que Compromís no farà. Tenim l’objectiu de que aquest impost baixe, per què és una competència pròpia de l’ajuntament i ens mobilitzarem per aconseguir-ho”. Continua Garcia “el PP està compensant la baixada d’ingressos derivats de la construcció (ICIO), augmentant la pressió fiscal a les famílies a través dels impostos directes, en un moment on moltes persones estan passant vertaderes dificultats per causa de la crisi

S’ha de dir a més, a més que també es pot signar via electrónica a través de la plataforma change.org i que l’associació d’aturats i aturades del Camp de Morvedre està col·laborant i ajudant-nos en la tasca de la recollida de signatures.

Ací podeu veure algunes fotografies d’aquest matí.