Cristina Rodríguez: “Davinia és incapaç de donar solució a la cessió del local per a la Comissió de Festes de Baladre.

L’Associació Cultural i Festiva del Barri de Baladre, amb una història de més de 25 anys, continua reunint-se en condicions lamentables. L’associació que s’ha reunit en diverses ocasions amb el regidor de festes, José Luis Martí i la regidora de Benestar Social, porta més de 4 anys demanant que l’Ajuntament li cedeixa un local municipal on poder reunir-se, ja que en l’actualitat és reuneixen en els banys que hi ha a la plaça.

La resposta dels regidors va ser que hi havia que solucionar un problema amb l’IVVSA que és a qui pertanyen els locals que passen a estar a disposició de l’Ajuntament. En les últimes comissions informatives, la delegada de Serveis Socials Davinia Bono, a la pregunta que Compromís li va fer referent al local per a l’associació, va dir que en breu estaria tot fet i entregat.

Quan en la darrera comissió informativa se li ha preguntat des de Compromís per la situació actual dels tràmits, la senyora Bono ha sigut incapaç de posar una data, ni tan sòls ha volgut comprometre’s a que estiguera solventat abans d’estiu.

Cristina Rodríguez: “La resposta de Davinia de no assegurar que abans d’estiu estiga solventat el problema, demostra el poc interès en donar una solució

L’equip de Govern demostra una vegada més el poc interès que té en aquest barri. Des de Compromís demanem “que es resolga aquest expedient d’una vegada perquè ja porten molts anys esperant, ja està bé d’anar donant llargues, es necessari que donen una data ja, i que siga abans d’estiu”.