A la foto és veu com a les 12h del dia 3 de juliol les banderes no estaven baixades. Compromís denúncia que Alfredo Castelló ha tornat a incomplir un acord plenari i no ha colocat les banderes a mitja hasta per tal de retre-li homenatge a les victimes del Metro de València, les quals fan hui 7 anys des de que clamen justicia i dignitat i els polítics del Partit Popular cada volta volen arraconar-los més a l’oblit.

La moció presentada per BLOC-Compromís va ser recolzada per tota l’oposició i va tindre el vot en contra, com ve sent habitual, del Partit Popular el qual va explicar de nou la versió oficial, que no real, del que va passar el tràgic 3 de juliol de 2006.

Quico Fernández: “l’Alcalde de sagunt no te vergonya ni la coneix, ha aprofitat que els regidors de Comrpomís están a Madrid defensant als treballadors i treballadores de Galmed, que és on deuria d’estar ell, per tal de no complir l’acord plenari de abaixar les banderes en senyal de dol i sumar-se així al condol de les families que duen 7 anys demanant justicia. És indigne que la voluntat d’Alfredo Castelló siga aquesta, és una vergonya i és suma a la vergonya d’eixe accident i de les explicacions que no vol donar el Partit Popular al respecte”