Albert Llueca: “la nul·la transparència del Partit Popular arriba fins a la cavalcada de reis on intenten mitjançant contractes menors arreglar un problema que varen provocar ells junt a Segregació Portenya”

Des de BLOC-Compromís critiquen que el pressupost de la Cavalcada de Reis haja anant incrementant-se des de 2008 fins a 2010 pujant dels 35.000 euros fins als 114.000 euros en 2010 i com en 2011 es mantenia en 110.000 baixant un poc sols per a 2011 quedant-se en 89.000 euros, “com des del Partit Popular intenten vendre una baixa del 61% en el pressupost de la mateixa quan han sigut ells els que junts a Segregació Portenya al 2009 van fer un increment bestial de la despesa en esta matèria i el que és més, deixant que la regidoria de Joventut assumisca eixe cost per al seu ajustat pressupost anual” explica Albert Llueca.

Per això destaquen la nul·la transparència que té el Partit Popular ja que els 35.000 euros que es van a invertir en esta cavalcada, segons el regidor Albert Llueca “van a estar repartits en contractes menors que poden ser assignats a dit per l’equip de govern, cosa que ahir mateixa en la Comissió d’Infraestructures, on està present la delegada de Patrimoni i Contractació va ser negat i sols reconeixia un contracte de 8.000 euros”.

Per altra banda cal recordar que este contracte  únic, que ja està firmat és únicament per a la coordinació i gestió de l’arribada dels Reis al port marítim i les corresponents cavalcades “a este contracte s’han de sumar les despeses de lloguer de carrosses  compra de caramels, les despeses de neteja, així com les despeses sorgides de realitzar un esdeveniment cara al públic” conclou Albert Llueca.