Els 13 treballadors del Centre Ocupacional porten ja quatre mesos sense cobrar i el pagament a proveïdors porta també un retard important este any per part de la Conselleria de Benestar. El mateix que sembla que passa també a Socoltie, l’altre centre de la ciutat.

La Conselleria de Benestar torna a posar en perill els Centres Ocupacionals de la nostra ciutat ja que no sols no els ha pagat un euro en el que portem d’any, sinó que a més alguns usuaris estan deixant d’assitir per problemes econòmics.

És intolerable que uns professionals que dediquen el seu treball a atendre estes persones no estiguen cobrant el seu salari durant mesos, i des de Compromís volem felicitar-los per la seua implicació total a pesar d’esta circumstàcia.

I el que és més important i més intolerable encara, hi ha discapacitats que han deixat d’assistir després de molts anys per la deixadesa de l’administració del PP, que no ha parat de retallar recursos a la mateixa velocitat que molts dels seus dirigents robaven de les arques públiques. Una societat que abandona els més dèbils és una societat que necessita una regeneració en profunditat.

Compromís exigeix de manera immediata que la Conselleria de Benestar abone les seues obligacions pendents als nostres centres ocupacionals i que recupere els usuaris que han abandonat el centre adoptant les mesures necessàries.

Quico Fernández: “La situació és encara més greu si la comparem amb el tracte que el PP dispensa als col.lectius de major poder adquisitiu, especialment en el sector educatiu. Hi ha persones que no poden pagar i paguen, i altres que els sobra estan subvencionats. És el món al revés: robar als pobres per a repartir entre els rics. En la visita que férem el dijous al Centre em va emocionar comprovar la dedicació dels monitors i l’esforç dels usuaris per aconseguir el seu desenvolupament com a persones. Si volem ser una societat avançada no podem abandonar a ningú.”