L’acte tindrà lloc divendres que ve, 5 de maig, a les 19 hores, al terraet de la plaça Cronista Chabret

Notícia apareguda en El Económico

Divendres que ve, 5 de maig, ha estat el dia elegit per Compromís per Sagunt per presentar la candidatura que encapçala Pepe Gil «per recuperar» l’Alcaldia de la ciutat morvedrina. L’acte tindrà lloc al terraet de la plaça Cronista Chabret, «un lloc emblemàtic de la nostra ciutat i molt representatiu per a nosaltres i tots els saguntins i saguntines», segons ressalten des del partit nacionalista i començarà a les 19 hores.

«Des de Compromís per Sagunt volem convidar tots els veïns i veïnes a acompanyar-nos en este dia tan especial on presentarem la nostra llista al complet i donarem algunes pinzellades de les propostes que conformen el nostre programa electoral per a les properes eleccions municipals. Un programa per a què les saguntines i saguntins recuperen el poder de decisió sobre els aspectes que afecten a la seua pròpia ciutat», expliquen des del partit.

L’acte comptarà amb la presència i la intervenció del candidat de Compromís a la presidència de la Generalitat Valenciana, Joan Baldoví, en què serà la tercera visita a Sagunt en poc més de dos mesos, «un exemple de la importància que per a Compromís té la ciutat de Sagunt», segons ressalten des de la formació valencianista, des d’on també posen de relleu el paper protagonista que tindrà la música en directe en aquesta presentació de candidatura: «La cultura és una part fonamental a la vida de les persones i la música té una gran importància per a la nostra ciutat, per això serà un element clau en la nostra presentació, com també ho és a la nostra vida. No es pot viure sense música i cal posar-la en valor».

L’acte consistirà, segons expliquen des del partit, en una presentació de candidatura amb música per amenitzar l’acte i «vehicular-ne les diferents parts» i la intervenció i el parlament de les cares més representatives que la formen, com la del cap de llista Pepe Gil o el fins ara portaveu del grup municipal Quico Fernández. La regidora de Cultura, Asun Moll, també intervindrà, igual que la número dos de la llista de Compromís per Sagunt i futura diputada al Congrés dels Diputats per Compromís: la periodista ambiental María Josep Picó. «Serà un acte divertit i molt casolà: quilòmetre zero, amb gent de tots els nuclis que conformen la nostra gran ciutat», afirmen des del partit nacionalista.

Per acabar, des del partit saguntí aclareixen que en aquest acte «no només es tracta de presentar una candidatura i d’armar una festa, convertint la política en un espectacle. Presentarem la nostra candidatura i els noms que conformen la nostra llista electoral, però no podem deixar de banda l’esperit reivindicatiu i compromès amb les necessitats de la ciutat i la gent que hi viu», és per això que, segons afegeixen des de el partit, «les reivindicacions veïnals i de la societat civil tindran un paper protagonista a la nostra presentació de candidatura. Diem que “som molt de tu i molt d’ací” i per això les demandes de saguntines i saguntins estaran presents a l’acte d’aquest 5 de maig doncs, entre tots, hem de construir el Sagunt que volem”.