Si la delegada del Govern a Madrid, Crisitna Cifuentes, fa uns dies va dir que la PAH (Plataforma Afectats de la Hipoteca) és ETA, jo també sóc ETA pel simple fet de que recolze les seues reivindicacions i així ho hem demostrat tant a Sagunt, València com a Madrid.

Després dels atacs a la PAH pel tema d’aücar (escrache en valencià) als membres del Partit Popular que son diputats per tal de demanar-los que no voten en contra de la ILP que hem presentat tots i totes  els que l’hem signat en venen al cap algunes reflexions, es Constitucional multar per estar al carrer? En quins casos hi ha multa i en quins no? Quan un periodista o molts periodistes estàn en la porta de la casa de Barcenas esperant que isca això és aücar? Son els periodistes també ETA?

Considere que la llei de desnonaments que tramitarà el PP, no avança res per a posar solucions al gran drama social que vivim amb milers de famílies perdent els seus habitatges davant la voracitat dels bancs i la impassibilitat de les administracions. Encara que el PP ha admès alguna esmena de l’oposició, no són cap de gran importància perquè no s’atén al clam popular que reclama que es regularitze, per llei, la dació en pagament, la paralització de tots els desnonaments i la creació d’una parc d’habitatges socials per a albergar a les persones que no poden fer front al pagament de les hipoteques. El PP amb la seua majoria minoritària torna a fugir cap endavant, torna a demostrar la seua prepotència i ignora el que reclama la societat, superant les cotes de deshumanització de la política perquè, no ens enganyem, el què proposa el PP demostra que pensen molt poc en les persones que es queden sense habitatge i demostra que no tenen moltes ganes per articular solucions legals per a evitar nous drames.

Les lleis s’han de fer per a poder ajudar a les persones i som les persones, polítics, els que tenim eixe poder de decisió i execució. Necessitem un canvi de model, un canvi que no criminalitze com a etarres als que volem canviar aquest país i que estiga del costat dels més necessitats, de les persones, dels treballadors i treballadores, de les empreses, dels autònoms i autònomes, dels parats i parades, de les persones en mobilitat reduïda, en definitiva del total de la població i que no siguen ells els que paguen el pato.

Igual ara la Cospedal deixa de parlar de nazisme… bó pareix que ja ho ha fet diguent això de ‘Nuestros votantes dejan de comer antes de no pagar la hipoteca’ en la seua lluita particular contra la societat. Que esperem dels polítics de la nostra ciutat si ells segueixen les ordes dels seus superiors? Jo els diria una cosa… heu de revoltar-vos i per una volta estar junt al poble, per una vegada membres del Partit Popular sigau ETA.

Si vols seguir la conversa per Twitter només has de posar el hastag #josóceta.

Albert Llueca, regidor de Compromís per Sagunt