Compromís per Sagunt ja ha donat a conèixer els noms de les persones que acompanyaran a l’actual portaveu de la formació nacionalista en l’Ajuntament de Sagunt, Quico Fernàndez, que, com van decidir els militants i simpatitzants d’aquest partit polític en les eleccions primàries de fa uns mesos, serà el candidat a l’alcaldia del consistori saguntí. Com era d’esperar l’actual regidora Teresa García repetirà com a nombre dos d’aquesta formació; els qui es retiren de la primera línia de la política són els regidors Cristina Rodríguez i Albert Llueca que tindran una presència testimonial en la llista de Compromís per Sagunt ja que apareixen en les posicions 23 i 24, just per davant de tot un històric d’aquesta formació com és Manuel Civera.

La secretària local d’aquest partit polític, Asun Moll, va ser l’encarrega de presentar aquesta llista que, com va assegurar durant l’acte on es va fer pública la mateixa, “ha sigut aprovada per quasi la totalitat del partit i respon a criteris de paritat, de distribució territorial de totes les zones del municipi, té en compte als diversos partits que formen part de la coalició Compromís i pretén ser el reflex de la societat saguntina”.

D’aquesta manera, al costat de Quico Fernàndez i Teresa García, i dins de les possibilitats d’aconseguir acta de regidor, es troben José Manuel Tarazona i Pepe Gil que cobriran els llocs tres i quatre de la llista electoral. Entre els deu primers noms d’aquesta candidatura, a més, ens trobem els de Remei Torrent, Enric Ariño, la pròpia secretària local Asun Moll, Mª Josep Soriano, Enric Cuenca o Miguel Ángel Piqueras.

“La llista de Compromís per Sagunt està formada per un grup de persones amb capacitat de governar aquesta ciutat; és un honor encapçalar aquesta llista perquè hi ha gent molt vàlida des del principi fins a la fi i capacitades per a tirar cap a avant amb un projecte de futur”, ha assegurat el candidat a l’alcaldia, Quico Fernàndez, qui va explicar que un dels lemes d’aquesta formació és Torna a Somriure doncs la seua intenció és “retornar la confiança en la política que han perdut els nostres veïns, sent la veu directa dels ciutadans en l’ajuntament”.

L’actual portaveu nacionalista ha apuntat que “aspirem a l’alcaldia perquè som l’única alternativa real a les polítiques que està aplicant el PP; no és hora d’experiments sinó de confiar en la gent que ja ha treballat en pro dels ciutadans”. Finalment, Fernàndez, ha afirmat que “cal escoltar a les persones per a poder entendre què és el que els veïns necessiten, estar al peu del carrer per a cercar-los respostes als ciutadans i no tancats en els despatxos; és un moment en el qual la política ha de fer un canvi”.