El partit saguntí presenta un espai web on compartir amb la ciutadania les seues propostes i totes les notícies relacionades amb la seua candidatura

Compromís per Sagunt ha posat en marxa el seu web de campanya, on es poden vore els vídeos de la formació, la informació completa de tota la candidatura municipal i el programa electoral, el qual té un apartat obert a la participació ciutadana i al que es poden fer propostes per a millorar-lo amb les aportacions de particulars i entitats.

En la pàgina, la formació valencianista, progressista i ecologista ja ha publicat totes les propostes de govern per a la legislatura 2023-2027 de temàtiques tan importants com l’ocupació, l’habitatge, el medi ambient, economia, mobilitat sostenible, turisme o participació social, entre d’altres temàtiques. A més, al web hi ha  informació amb fotografíes i currículums dels components de la llista que encapçala Pepe Gil.

El web sagunt.compromis.net és una plataforma on es troben recursos d’imatges de la candidatura, vídeos de campanya i l’accés a totes les xarxes socials de Compromís per Sagunt, per participar i compartir les notícies i les propostes de la coalició, com ara Facebook, Twitter i Youtube.