El portaveu del grup valencianista a l’Ajuntament, Pepe Gil, buscarà el consens amb la resta de forces polítiques a l’hora d’exigir a la Generalitat inversions molt demandades per a Sagunt

(Sagunt, 31/10/2023)- Compromís per Sagunt demanarà en el pròxim ple de la corporació a la Generalitat una sèrie d’inversions que el grup nacionalista considera “necessàries” per a la ciutat. El text conté un llistat de propostes que ja han comptat en el passat amb el consens de la majoria de forces polítiques, i que el partit nacionalista s’ha encarregat d’actualitzar. “La moció consisteix en un llistat de projectes i temes que entenem, des del consens de totes les forces representades al ple, han de ser contemplats en la fase d’elaboració dels pressupostos del pròxim any de la Generalitat Valenciana.”

Entre les inversions que es demanen es troben algunes de caràcter patrimonial i històric com ara un projecte global per a la posada en valor del recinte de la Gerència o la restauració del castell i teatre romà de Sagunt, altres que afecten a la mobilitat i les connexions vials com és el cas de la implantació definitiva del TRAM que connecte els distints nuclis de la ciutat o el desdoblament de la CV-309, i unes altres relacionades amb infraestructures i equipaments necessaris per a la ciutat com la construcció del Centre Integral de Salut al nucli de Sagunt o els dos centres per a majors (CEAM) a Sagunt i Port de Sagunt. Respecte a la postura de Compromís a l’hora d’exigir inversions per a Sagunt, Pepe Gil assenyala: “Nosaltres hem sigut sempre reivindicatius independentment de qui estiguera en el Govern de la Generalitat. Pensem que esta moció és una bona manera de que la Generalitat i els grups polítics coneguen de primera mà quines són les inversions que estan pendents en la nostra ciutat i que són vitals per a la nostra ciutadania.”