En la passada junta de portaveus, entre altres qüestions, el representant de Compromís va demanar al nou alcalde, Sergi Muniesa, i per tant també nou representant de Sagunt en el Consell d’Administració de l’APV, que sol.licitara la dimissió del president de l’entitat responsable de la gestió del nostre port, Rafael Aznar.

Des de Compromís ja hem fet pública en diverses ocasions la nostra valoració crítica respecte de la manera com Rafael Aznar i el seu equip han tractat el nostre port reduint-lo a una sucursal subordinada als interessos de València i als interessos polítics del PP de Rita Barberà.

Ara ja no es tracta només d’un problema de gestió, sinó de la imatge extraordinàriament negativa que projecta una institució tan important per a l’economia valenciana i saguntina presidida per un senyor que segons ha informat la premsa haurà de declarar el pròxim dia tres de desembre acusat per la Fiscalia de presumptes delictes de prevaricació i malversació. Rafael Aznar no pot continuar ni un dia més al front del nostre port.

Quico Fernández: “Esperem que el nou representant de Sagunt en l’APV ens mantinga informats del assumptes que afecten el nostre port i que demane explicacions en la próxima reunió del Consell d’Administració sobre la imputació del president i altres directius de l’entitat. I si Aznar no dimitix que el destituïsca Fabra, que al cap i a la fi és un càrrec polític.”

més informació http://www.europapress.es/comunitat-valenciana/noticia-juez-imputa-rafael-aznar-dos-directivos-contable-puerto-valencia-presuntas-irregularidades-20141106162157.html