Cristina Rodríguez: “El 25 de novembre és un dia de lliuta contra la violència de gènere, hem de manifestar el nostre rebuig unànime.”

La violència contra les dones constituïx una violació dels Drets Humans Fonamentals de les persones, en el que suposa de destrucció de la dignitat d’estes, menyscabant l’educació dels fills i denigrant els agressors, sent per tant un obstacle per al desenvolupament d’una societat justa, lliure i solidària en el desenrotllament de la igualtat entre hòmens i dones.

Segons Cristina Rodríguez, “Al nostre municipi estem treballant de valent tant des de les associacions de dones com des de les institucins per eliminar aquesta lacra que patim, però no per això podem descuidar-nos i donar per fet que aquest problema està superat.”

El dia 25 de novembre va ser proclamat per l’Assemblea General de les Nacions Unides com a “Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona», per a manifestar de manera unànime el greu problema que suposa la violència exercida de forma despietada contra les dones.

Segons la regidora de Compromís de Sagunt, “el 25 de novembre hem d’eixir al carrer com tots els anys per demostrar que volem acabar amb la violència de gènere, ho considerem motiu més que justificat per canviar el plenari a dimecres, d’aquesta manera totes i tots podrem asistir a les manifestacions convoicades aquest dia.”

“Altres vegades s’ha canviat la data del plenari per motius menys importants, no entenc perquè la demanda de Compromís en Comissió Informativa no va ser acceptada in situ, la qual cosa deixa de manifest que ni tan sóls s’ho havíen plantejat”.

“Des de Compromís animem a la ciutadania a eixir al carrer el proper 25 de novembre per demostrar que volem acabar amb la violència exercida contra les dones, esperant que el senyor alcalde Sergio Muniesa tinga en consideració la nostra petició i convoque plenari dimecres de vesprada.” conclou Rodríguez.