El proper 13 de desembre #30anysnacionalisme a Sagunt, un recorregut per la nostra història del col·lectiu de Compromís per Sagunt.

El proper 13 de desembre l’associació cultural espaiBLOC organitza un acte públic on podrem vore l’evolució dels col·lectius nacionalistes de Sagunt. Des de la UPV, passant per BLOC fins arribar a Compromís. Serà a les 19’30 hores en la Casa Cultura Capellà Pallarés i posteriorment és realitzarà un sopar de germanor al Palau del Duc amb un cost de 25 euros (cal reservar a [email protected])

Des de fa ja més de 30 anys existeix a la nostra ciutat una formació nacionalista que ha format part durant les diferents legislatures dels equips de govern de Sagunt, així com han tingut presència en l’hemicicle saguntí, començant per el primer cap de llista Gaspar Orón als regidors Paco Agües, Manel Civera, Teresa Alegre, Enric Ariño, Teresa Garcia, Quico Fernández, Cristina Rodríguez, Albert Llueca i tants i tans militants i simpatitzans anònims que han fet que aquest col·lectu tinga més de 30 anys de vida.

Cal recordar que les pasades eleccions municipals i autonòmiques Compromís ha Sagunt va assolir els millors resultats obtenint 5.000 vots i quatre regidors a l’Ajuntament de Sagunt. Parlant de la comarca també cal destacar la consolidació de Compromís en municipis com Canet, Estivella i Albalat dels Tarongers, així com els moviments incipients en altres pobles de la comarca.

A l’acte podrem contar amb el diputat Enric Morera i amb l’històric dirigent del BLOC Pere Mayor, així com representants de Joves Amb Compromís i BLOC JOVE.

Ací teniu l’enllaç de l’event al FB