Article opinió: «Les llumenetes de Nadal»
Arriba Nadal i com tots els anys tornem a veure com els carrers i places de Sagunt tornaran a estar il·luminades com si es tractara del mateix Betlem. Sembla que el Partit Popular s’entesta a repetir any rere any les seues errades. L’any passat vam ser testimonis de tindre un arbre de Nadal artificial a la […]