Aprovat per unanimitat l’informe de finances i de la secretaria local, on s’ha destacat la gran importància que ha tingut la cohesió en el partit per tal de tindre l’Alcaldia de Sagunt. També s’ha destacat el treball dels membres de l’executiva que ja no continuen i l’implicació dels afiliats, afiliades i simpatitzants en totes les accions lúdiques i electorals en les que s’ha hagut de participar.

El dilluns 12 de setembre es va celebrar el Congres Local del Bloc de Sagunt, d’acord amb allò que estableixen els nostres Estatuts, per elegir la nova executiva local. Sols es va presentar una llista formada per Asun Moll, com a secretaria local, Cèsar Alcaide, com a secretari de finances, Albert Llueca, com a secretari d’organització, Sergi Espinosa secretari de comunicació, i com a vocals Pepe Gil secretari de Política Local, Vicent Ventura coordinació espaiBLOC, Amparo Ponce secretària acció social, Sandra Atienza i Glòria Sánchez com a acció electoral i sectorials, així com a Quico Fernández com a Alcalde i Teresa García com a Diputada, tots aquests dos membres nats de la mateixa. Igual que Lluis V. Alcaide com a coordinador comarcal i una membre de Joves PV.

Per primera vegada en la història del nostre partit la llista va poder ser votada per internet pels afiliats/des que per alguna raó no van poder assistir, fet que va satisfer a la majoria per donar oportunitat d’aprovar o no la nova executiva.