L’Associació d’afectats i afectades pel Cadastre de Sagunt està formada per veïns i veïnes del nostre municipi amb el suport de Plataformes, Associacions de Veïns/as, Associacions de Comerciants i organitzacions socials, polítiques i sindicals.

El principal objectiu de l’associació és aconseguir, a través de la mobilització social i la lluita en els tribunals, l’anul·lació de la Ponència de Valors de Sagunt que va provocar un augment del 250% en el valor cadastral dels nostres habitatges. Aquesta injusta i desproporcionada mesura del govern municipal suposa un nou augment injustificat dels impostos a la ciutadania, sense que açò repercutisca en millors serveis públics, sinó que com tots/as sabem i patim, suposa tot el contrari, retallades en sanitat, educació, atur vergonyant… En definitiva, fer pagar els/as ciutadans/as una crisi que no hem provocats. Gràcies a el “Catastrazo” augmenten impostos com: IBI, IRPF, Imposat de Successions i Donacions, Plusvàlua, etc. I es redueixen les beques d’estudis dels nostres/as fills/es.

Per aquests motius, animem a tots/as a inscriure-us en l’Associació per a fer força contra aquesta pujada injustificada d’impostos i us recordem que qualsevol veí/veïna pot formar part de la mateixa, haja reclamat o no anteriorment. L’objectiu és aconseguir una solució per a tots/as els/as veïns/as de la ciutat, i és important la implicació de la major part de la ciutadania.
Sigues soci o no, també pots fer una donació voluntària en el compte de l’Associació
IBAN ES71 3159 0055 7323 4862 6629
Sense més, us animem a participar en aquesta campanya contra el “Catastrazo” i a formar part de l’Associació. Per a qualsevol dubte, consulta, etc no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres/as en els locals habilitats o en l’email [email protected]

wpid-dsc_2460.jpg