Pepe Gil, candidat a l’alcaldia, i Lluís Alcaide, portaveu local, es reunixen amb Águeda Micó i Amparo Piquer per a preparar les pròximes eleccions

Notícia apareguda en El Periódico de Aquí

La formació de Compromís a Sagunt ja està preparant les eleccions de maig. Este dimarts, 3 de gener, el candidat a l’alcaldia, Pepe Gil, acompanyat pel portaveu local del partit, Lluís Alcaide, es van reunir en la seu de la coalició a València amb la coordinadora general de Compromís, Àgueda Micó, i la secretària d’Organització, Amparo Piquer, per a tractar diversos temes de preparació de les pròximes eleccions locals.

Compromís considera “clau” guanyar les eleccions en la capital del Camp de Morvedre per a renovar el govern del Botànic en la Comunitat Valenciana per tercera vegada consecutiva. Així mateix, la formació ha assegurat que treballarà intensament per a reforçar la seua representació a l’ajuntament saguntí i aconseguir la majoria. Per al portaveu del partit, esta serà la manera de “donar estabilitat econòmica i evitar la condescendència que té el PSPV amb leempreses multinacionals“.

Una reunió “realment fructífera“, en paraules de Alcaide. Entre altres qüestions, en la sessió de treball es va parlar de les necessitats de planificació de la campanya electoral, tant amb allò que té a veure amb la realització d’actes i la presència dels candidats com a aspectes d’optimització de la comunicació al llarg de la precampanya i durant el període de campanya.

Àgueda Micó va manifestar tot el suport del partit en unes eleccions crucials per al govern del Botànic amb un resultat incert segons totes les enquestes, a més de destacar la importància de la mobilització de la militància durant la campanya.